Tusentals hjärtslag och lycka

Alla letar vi efter ett svar, efter en förklaring precis som i slutet av en boken.
Vi väntar på att livet ska visa sin mening med allt vi gör.
Jag trånar efter ett bevis på att det är rätt väg som jag vandrar, jag sjunker ner i sängen med kuddarna runtomkring. Och jag blundar, ser mig själv le.
Låt mig känna denna glädje, låt mitt hjärta slå tusentals slag i minuten bara för att just du finns bredvid mig.
Låt mitt blod forsa genom mina ådror för att du gör mig så lycklig!..
Låt mig förundras av detta underbara, för jag känner att kroppen bara vill förtvina bort om inte en belöning tilldelas mitt sinne.




Svi trazimo ono sto nam dusu grije...
...Svi zelimo ono sto nam blizu nije


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0