Sometimes one forgets to live

My secret combination it´s a mistery for you
.. I´m not easy but i´m true.



Dagens aktiviteter har totalt kört ut min kropp, jag ligger i sängen och försöker få kroppen att slappna av.
Trots madrassens mjuka former och täcket som omsluter min frusna kropp, känner jag en motstridighet inom mig. Muskler som inte kan släppa, inte kan njuta.  Jag ger mig inte, vila ska jag ha för imorgon innebär ännu en flitig dag!
I morgon är en ny dag, en dag med nya krafter och nytt humör. I morgon föds jag på nytt och jag intar min position här i världen. Istället för att vara en av 6 miljarder så är jag en bland de 6 miljarder människor, som varje dag ger och tar. Leva är något underbart, ibland glömmer vi bort det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0