AH Panic attack!

Jag har många gånger tänkt på och funderat över mina handlingar samt dess konsekvenser. Men även mitt liv och hur det är, alla mina prioriteringar. Gör jag rätt? Ska jag fokusera på annat än det som redan är i centrum?!
Det är inte lätt att avgöra, och det är en del att tänka över. Jag har alltid tänkt att jag vill att mina handlingar ska göra mig lycklig men samtidigt inte såra någon annan. Jag vill att de handlingarna som jag väljer ska först och främst gynna mig.
Jag har på senaste tid försökt att avgränsa mig och försöka klura ut var jag står. Vad jag vill?!
Det visar sig vara en lång process dock.

Tuffa tider börjar ta fart och mycket stress kommer över en. Allting bara kommer på en och samma gång, som en våg som sakta försöker dränka dig..
Som om jag inte har nog med saker att bära, saker som tynger mig.. just give me some more, I can´t get enough.. :/

Måste iväg :S..stress stress stress!

Din hjärna säger åt dig vad du ska göra, men ditt hjärta säger till dig om det är rätt eller fel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0